wtorek, 13 kwietnia 2010

Ozdobny świecznik


Witam serdecznie,
pokażę Wam dziś kolejny prosty sposób, aby
udekorować stół, czy nadać charakter
zwykłemu spotkaniu przy kawie czy herbacie.






Na początek mały biurkowy "porządek",



ale żeby lepiej zobaczyć co potrzebujemy, jak wykonujemy,
przenieśmy się na czystą białą przestrzeń.

Potrzebne nam będą:
* świeczka,
* włókna rafii do ozdoby (można kupić w kwiaciarni),
* ozdobne szkoło na świecę (w zależności, jakie nam pasuje lub jakie posiadamy),
* aniołki do ozdoby, lub jakieś inne elementy dekoracyjne.





Na początku wkładamy rafię do środka "świecznika",
później obwijamy resztą rafii naszą świeczkę i również wkładamy do środka.



Na końcu wkładamy do środka nasze ozdobne elementy,
ja wybrałam akurat małe złote aniołki.



No i nasza ozdobny świecznik gotowy!
Wystarczy tylko wszystko ładnie ułożyć
i zapraszać gości na kawę czy herbatę.



Jak widać do ustrojenia mojego stolika użyłam również
ozdobnego świecznika z małym podgrzewaczem,
który wczoraj zaprezentowałam.



Z życzeniami mile spędzonego popołudnia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...