wtorek, 22 czerwca 2010

Kartka na narodziny dziecka - chłopiec


Chciałabym Wam dziś pokazać kolejną kartkę
wykonaną w części
metodą quilling-ową.

Dzisiejsza kartka odpowiednia będzie dla rodziców,
którzy cieszą się z przyjścia na świat wyczekiwanego synka.


Kartka   okolicznościowa wykonana metodą quilling


Potrzebne nam są:

* papier (ja używam wizytówkowego - ładnie się prezentuje),
* błękitna wstążeczka gr. około 6mm,
* wycięte z papieru niebieskie paseczki o gr. około 3mm,
* ścinki papieru wizytówkowego,
* ozdobiony niebieski papier jako podkład

(ja ozdabiałam go sama w delikatne stokrotki).


Kartka okolicznościowa wykonana metodą quilling

Kartka okolicznościowa wykonana metodą quilling


Najpierw docinamy ozdobiony wcześniej papier.
Wycinamy cieniutki paseczek z resztek papieru wizytówkowego,
a następnie naklejamy na niego wstążeczkę.
Na końcu naklejamy ozdobiony paseczek na wcześniej przyklejony papier.


Kartka okolicznościowa wykonana metodą quilling


Z paseczków wykonujemy 4 łezki lekko wygięte, które ułożą się w stopę,
Oraz 10 malutkich owali od najmniejszego do największego - jak palce.
Na zdjęciu widzicie jakiej wielkości były paluszki użyte w mojej kartce.


Kartka okolicznościowa wykonana metodą quilling


Gotowe elementy stópek naklejamy na prostokąt i
podklejamy jasnym błękitnym papierem.

Pozostaje nam już tylko zrobić napis i nakleić go razem ze stópkami.


I gotowe!


Kartka okolicznościowa wykonana metodą quilling


7 komentarzy:

  1. Alez to piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kartka! Tak mi się spodobała, że postanowiłam zrobić coś podobnego :) Zapraszam: http://art.miastko.org/?p=50

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!
    ta kartka to jeden z moich ulubionych projektów tutaj. Czy ty sama wymyślasz te wzory, np te stopki, czy są gdzieś podpatrzone?
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Stopeczki akurat podpatrzyłam, przyznaję się bez bicia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna :) nie wiedziałam, że też quillingujesz/quillingowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...