środa, 1 września 2010

10 x lubię



Zostałam zaproszona do zabawy "Lubię ..." przez Agnes
Wymień dziesięć rzeczy które lubisz.
Zasady :
1. Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach.


Lubię:
1. Czekoladę
2. Tworzyć różne nowe rzeczy, drobiazgi
3. Rzeszów oraz Kraków i magiczne zakątki tych miast
4. Dobrą herbatę
5. Kolor zielony i czarny
6. Świece
7. Góry
8. Koty
9. Fotografię
10. Muzykę


A kolaż ze zdjęć (prócz zdjęcia z czekoladą) w "całości wyciągnięty" z mojego życia =)


A do zabawy zaprosiłam:
1.
2. Pasjoneria
3.
4.
5.
6.
7. Jowita
8. L
9. PatiS
10. Rybiooka

2 komentarze:

  1. Selennea- dziękuję jak tylko znajdę chwilkę.....

    Miło tu u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Ogromnie mi milo, ze mnie zaprosilas, ale ja wlasnie wczoraj zabawilam sie w Lubie... :(
    Dzieki Twojemu zaproszeniu, ale natknelam sie na Twoj piekny Blog...ze mnie tu wczesniej nie bylo???
    Pozdrawiam
    xxx Kasik

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...