środa, 1 września 2010

Wilk - igłą malowany


A dziś kolejny obrazek wyszyty przez moją mamę, podkreślam wszystkie prace mojej mamy są wyszywane ręcznie
- nie maszynowo, to ważne bo haft maszynowy prezentuje się zupełnie inaczej. =)

Ten Wilk został wykonany dla mnie i dumnie wisi na mojej ścianie wśród zdjęć na których punkcie ma hopla.

=)

wyszywany ręcznie haftem krzyżykowym wilk

wyszywany ręcznie haftem krzyżykowym wilk

Pogoda nie dopisuje dalej. Choć muszę przyznać, że aktualnie przestało padać, jak od kilku dni deszcz nie rozstaje się z moim miastem, tak w tej chwili nie pada - normalnie wybryk natury.


3 komentarze:

  1. Piękne dzieło ,tym bardziej ,że mama wyszywa ręcznie.Ja zaniechałam haftu 25 lat temu... Od 2 dni staram się dodać Ciebie do obserwowanych,pojawiał się komunikat ,żeby spróbować później...dopiero dzisiaj ruszyło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny. Też go mam w swoim dorobku.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny wilk, tez bym takiego chciała na ścianie, ale jakoś nie mogę póki co przekonać się do haftu jakiegokolwiek poza koralikowym:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...