poniedziałek, 17 stycznia 2011

Kalendarz na dzień Babci i Dziadka

Witam gorąco!

Chciałabym pokazać Wam dziś jeden z dwóch kalendarzy, który zrobiłam na zamówienie. Kalendarz z małą Alicją trafi do dziadków na ich święto. Mam nadzieję że będzie się im podobał :)


Przepraszam za jakość zdjęcia, ale niestety musiałam wrócić do pracy ze starym aparatem...

Równocześnie swój kalendarz chcę zgłosić do wyzwania na blogu sklepowym Scrap Pasja.
W swojej pracy użyłam papierów z tego właśnie sklepu:
* Zestaw papierów 30,5x30,5 " Pastel-Old Time
* Zestaw papierów A4 Oriental

3 komentarze:

  1. Kalendarz to świetny pomysł na prezent dla dziadków. Bardzo ładnie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za udział w wyzwaniu - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem przekonana, że Babcia z Dziadkiem będą zachwyceni kalendarzem! Super praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...