środa, 26 stycznia 2011

Poszewka na jaśka


Witam!

Jakoś tak się składa, że ostatnio mam mało czasu na pisanie tu i skupiam się głównie na zabawach, dziś również. Dopadło mnie natchnienie i powstała poszewka na poduszkę, która z pewnością do kogoś trafi. Jednak pomysł na wzór to mapka z blogu sklepu HopmArt, a dokładnie wyzwanie nr 13.
Poszewkę uszyłam z lnianego materiału, naszywając resztę elementów. Poszewka ma wymiary 40x40cm. Wszystko zostało uszyte ręcznie ponieważ maszyna odmawia posłuszeństwa.



8 komentarzy:

  1. O proszę...i nawet poduszka, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna poszewka na poduszkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Walentynkowa poduszka. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna podusia! dziekuje za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚLICZNA TA POSZEWKA:) ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA MOJEGO BLOGA I NA MOJE CANDY: http://kasiulkowetwory.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie-ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  7. i proszę bardzo... coż za zaskoczenie.. poszeweczka na Valentyki, dla mnie rewelacja
    Dziękujemy za udział w naszej zabawie i zapraszamy do odwiedzania bloga i sklepu Hopmart
    iwona

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna jest ta poduszka. Mimo, że walentynkowa, to nie jest przesłodzona - jest śliczna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...