niedziela, 27 lutego 2011

Malowane jajo

Witam Was!

Chciałabym żebyście dziś zobaczyli coś czego jeszcze u mnie na blogu nie było. Piękne malowane jaja na Wielkanoc. Można nimi ozdobić mieszkanie czy podarować komuś. Jaja tak sprawnie i pięknie maluje koleżanka mojej mamy Ewa, ja niestety takiego talentu nie mam na na jajkach maluje się dość trudno, przekonałam się o tym sama próbując w tamtym roku narysować kurczaka jako wzór - wyglądał jak kurczak po przejściach. Mam nadzieję że spodobają się Wam malowane wielkanocne jaja Ewy. Niebawem pokażę Wam więcej malowanych jajeczek.

4 komentarze:

  1. jajka są super - widać wprawną rękę. Moje też zawsze wychodzą jak "po przejściach" więc lubię popatrzec na takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Perfekcja w kazdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam fiołki! Jajo śliczne

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...