sobota, 26 lutego 2011

Pudełeczko z kartką


Witam, serdecznie!

Dziś mam dla Wam kolejne pudełeczko z kartką. Dawno ich nie pokazywałam. Nie długo zobaczycie następne pudełeczka, na które mam już pomysł i są w trakcie realizacji. A dokładnie będą to pudełeczka na zaproszenia ślubne - mam nadzieję że wyjdą. Średnica tego pudełeczka to około 11,5cm, a wysokość około 2,5cm. Moją pracę chciałabym zgłosić do kolejnego już 16-ego wyzwania w HompArt, którego tematem są "Pudełka, Pudełeczka".





Miłego dnia!


8 komentarzy:

  1. Witaj
    Twoje pudełeczko jest bardzo stylowe :) ciekawy pomysł i kolorystyka.
    Dziekujemy za udziałw zabawie hopmartu
    iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, ciekawa zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełeczko z kartką w eleganckim stylu

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylowe,piękne i rewelacyjnie wykonane;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne i pomyslowe pudeleczko. I kolorki sa piekne

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny komplecik, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...