niedziela, 16 października 2011

Jesienne pudełeczko


Kreatywny Zakątek w swoim aktualnym wzywaniu proponuje zrobić jesienne pudełeczko, ale nie samemu do podstaw, tylko wykorzystać jakieś pudełka które są w domu, po butach, lekach czy czymś innym. Prócz kwiatuszków, papierów i aż jednego ćwieka w moim pudełeczku są też naturalne znalezione w parku listeczki.
Pudełeczko z całą zawartością szuka nowego właściciela, może znajdzie się ktoś chętny? Jeśli tak to za tydzień w niedzielę wylosuje nowego właściciela. A zapisywać można się do niedzieli do godziny 18.



A tak pudełeczko wyglądało przed zmianą:


12 komentarzy:

  1. Nowy właściciel? Oj, ja, ja chcę :) Cudowne to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jesienne maleństwo:).
    Jak Ty na nim zmieściłaś to wszystko ;)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Kreatywny Zakątek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa, co to pudełeczko w sobie kryje...
    Chętnie to sprawdzę osobiście!;-)
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżbyś chciała podarować komuś te cudo? Tak? To ja oczywiście jestem chętna ;) Piękne pudełko. Wiesz, podziwiam Twoje prace coraz bardziej- uświadamiam sobie jak tragicznie wyglądałoby takie pudełeczko w moim wykonaniu ;) Tym bardzie Twoje działa to dla mnie małe dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze maleństwo :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Rydia - DT Kreatywny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczności. to naprawde listki, czy "noski" klonu?
    dziekuje za przylaczenie sie do zabawy
    Lakuna - DT Kreatywny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  7. O przepiękne pudełeczko! Może zamieszkać u mnie śmiało :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...