piątek, 23 listopada 2012

Uśmiechnij się!

Moi drodzy chciałabym dziś Wam kogoś przedstawić, pewną mała osóbkę o ogromnym uśmiechu. Dżentelmen na zdjęciu to Artur. A teraz o co się rozchodzi -  maluch jest chory na mukowiscydozę. O zmaganiach z tą chorobą możecie przeczytać na blogu mamy Arturka. 
Nie wiem czy pamiętacie w wakacje pisałam o tym że oddałam swoje prace na pierwszy taki jarmark/festyn. W grudniu będzie się odbywał kolejny kiermasz rękodzieła na jego rzecz. I tu zwracam się z prośbą do Was, czy nie zechcielibyście przyłączyć się razem ze mną i tak jak ja zrobić kartkę czy jakąś ozdobę świąteczną na owy kiermasz? Jeśli tak to piszcie na mój mail: specyficzna7@gmail.com

Zapraszam bo warto pomagać!




1 komentarz:

  1. szkoda, że nie mam talentu, bo z chęcią bym się przyłączyła...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...