poniedziałek, 28 czerwca 2010

Koralikowe bransoletki tkane na krośnie - robione na specjalne zamówienie


Witam!

Jak już wiecie, zajmuję się również wykonywaniem,
koralikowych bransoletek.
Są one tkane na specjalnym krośnie,
które wcześniej prezentowałam.

Dziś chciałabym przedstawić kilka koralikowych bransoletek
wykonanych na specjalne zamówienie.


bransoletka ze szklanych koralików wykonana na krośnie

bransoletka ze szklanych koralików wykonana na krośnie

A tutaj, na ostatnim zdjęciu jeszcze kilka złączonych bransoletek.

bransoletka ze szklanych koralików wykonana na krośnie

Wykonywanie ich sprawia mi wielka przyjemność =) to naprawdę coś co cieszy,
a mnie przy okazji też uspokaja. I szczerze mówiąc - dość proste w nauce.


Bo w końcu dla chcącego nic trudnego!


3 komentarze:

  1. Bardzo, bardzo fajne bransoletki, ja też robię na krośnie, ale mi nie wychodzą takie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne bransoletki, szkoda, że robisz na zamówienie i nie pokazujesz wzorów bo ja też tkam bransoletki na krośnie, ale nie mam pomysłów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię bransoletki na zamówienie :)
      A wzory znajdziesz w moim kursie, na który możesz sie zapisać.
      =)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...