piątek, 27 sierpnia 2010

Małe przeprosiny :)


Witam gorąco wszystkich!

Po pierwsze i najważniejsze, muszę przeprosić Moteczka, przede wszystkim za tak długie nie odzywanie się – zostanie to wynagrodzone. Niestety od 12 lipca nie miałam dostępu do komputera, a praktycznie do internetu, później wyjazdy, a internet dopiero od wczoraj działa tak samo jak i komputer.

Następnie prze ogromnie dziękuję za wygraną u Moteczka. Rzeczy są cudowne i wręcz nie mogłam się z mamą nacieszyć nimi. Już nie długo będzie można zobaczyć rezultaty naszej, a właściwie póki, co pracy mojej mamy.



To co na zdjęciu to cała zawartość paczki. Igły jak i organizer na muliny już w użyciu.

No i jeszcze jedna mała sprawa, chciałabym bardzo podziękować
za lawendowy upominek od Moteczka, w moim pokoju teraz pięknie pachnie.
I obiecuję że wyślę również coś w lawendowym stylu :)



I ostatnią na dziś rzeczą jest jakość zdjęć, które teraz będę dodawać.

Niestety mój aparat swoje lata już ma i powoli zaczyna odmawiać współpracy, co można zobaczyć na zdjęciach (drobne paski na całym zdjęciu, kolorystyka której nawet program nie jest w stanie poprawić). Więc z góry za to przepraszam ale nie mam na to najmniejszego wpływu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...