wtorek, 28 września 2010

Wzory do haftu krzyżykowego

Dobry wieczór Wszystkim!

Powolutku zbliżają się okres świąteczny, a przynajmniej na wielu blogach możemy zobaczyć już motywy zimowe, świąteczne trochę mniej ale też się już zdarzają. Ja z resztą też już wcześniej pokazywałam bożonarodzeniowe obrazki do kartek autorstwa mojej mamy. A dziś chciałabym się z Wami podzielić kilkoma wzorami świątecznych mikołajów oraz reniferów. Obrazki pochodzą z francuskiej gazety. Na blogu są mało czytelne jednak po kliknięciu na nie i powiększeniu są w bardzo dobrej jakości.



4 komentarze:

  1. Super!!! Osobiście wyszywam, ale raczej kotki, albo koniki. Wpadnij też do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam renifery. A te zaprezentowane u Ciebie są naprawdę słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie kupiłaś tę gazetę z reniferami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wzorki pochodzą z zasobów internetowych, nie kupowałam jej.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...