piątek, 21 stycznia 2011

Odsłona druga - kalendarz na dzień Babci i Dziadka


Jakoś tak czasu brak i dostępu do internetu też więc nie mogę pisać, odpowiadać na Wasze komentarze, zaglądać do Was tak często jak bym tego chciała...
Ale jakoś powolutku będę nadrabiać to wszystko. Taką mam nadzieję przynajmniej :)

Chciałabym dziś pokazać Wam drugi kalendarz, wykonany na zamówienie dla tej samej osoby, która zamówiła kalendarz z wcześniejszego postu. A na obydwu zdjęciach, widzicie małą i uroczą Alicję, mam nadzieje że te dwa kalendarze będą trafionym prezentem na dzień babci i dziadka :)

Zmuszona jestem przeprosić za jakość zdjęcia, jednak wykonywałam je moim aparatem a on nie koniecznie chce ze mną współpracować tak jak ja bym tego chciała.



Kalendarz, chciałabym zgłosić na Wyzwanie #16 Dzień Babci i Dziadka do Szuflady

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...