środa, 27 lipca 2011

One Lovely Blog Award


Wyróżnienie to dostałam od , ,

Zasady dotyczące takiego wyróżnienia:

1. Nominowane osoby muszą umieścić podziękowanie i link do bloga osoby, która przyznała wyróżnienie.
2. Skopiować i wkleić logo na swoim blogu.
3. Napisać o sobie 7 rzeczy.
4. Nominować 16 innych blogów (nie można nominować bloga osoby, która przyznała nam nagrodę)
5. Napisać im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)

A więc tak 7 rzeczy o mnie:

1. Bałaganiara, która żyje we własnym chaosie, choć czasem zdarza mi się ogarnąć moje otoczenie.
2. Kociara, w domu mam trzy kochane kociaki.
3. Maniaczka czekolady pod każdą postacią.
4. Miłośniczka ciężkich brzmień gitarowych i dobrych koncertów, na których można poszaleć w pogo.
5. Amatorka przeróżny herbat.
6. Ponad wszystko kocham czytać książki.
7. Oddana osobom bliskim memu sercu.

A co do reszty, powiem szczerze, że nie potrafię wybrać tylko 16 blogów, bo po prostu jest ich za dużo i nie chcę wyróżnić tylko kilku, gdy o wiele więcej powinno się znaleźć na mojej liście.


3 komentarze:

  1. serdecznie gratuluję wyróżnienia:) Pozdrawiam!!!!
    PS. A jeżeli chodzi o czekoladę to uwielbiam!!!! Wciąż muszę się chamować:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziekuje za udzial w zabawie. Milo Cie lepiej poznac.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...