poniedziałek, 5 grudnia 2011

Art-wizytownik

Powstał na ostatnią chwilę, jak większość moich prac ostatnimi czasy. Zdjęcia może nie są najlepszej jakości, ale robiłam je swoim aparatem no i dość późną porą, więc i kolory są trochę "zniekształcone". Mój wizytownik jest zamykany, co w moim przypadku przyda się ponieważ nic z niego nie zdąży wypaść, a przy moich zdolnościach, różne rzeczy się czasem dzieją =)
Inspiracją do stworzenia tego "cuda" były prace dziewczyn w Craft Artwork na wyzwanie "Art-wizytownik".



7 komentarzy:

  1. Kurczę cudny jest :) Kochana co Ty jeszcze umiesz wyczarować z tych papierków? ;)Pytam, bo ja taka ograniczona "papierkowo" jestem, że myślałam, że "tylko" kartki (żebym ja umiała takie TYLKO kartki zrobić...) :) Pozdrawiam przed świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa takie pudełeczko. ja tez musze sobie kilka zrobic, bo juz bałaganu nie ogarniam.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny i w słodkich kolorach - bajeczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, świetny pomysł z zamykaniem i bardzo praktyczny! Bardzo fajnie wyszedł Ci wizytownik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny wizytownik!
    bardzo podoba mi się pomysł z zamykaniem: praktycznie i ładnie - chyba go u Ciebie podpatrzę:)
    ciekawa jestem bardzo jak wypełnisz to pudełeczko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...