sobota, 17 kwietnia 2010

Ozdobne pudełka



Bardzo często chodząc po różnych sklepach,
w obuwniczych często pytam czy nie mają jakichś
nie potrzebnych pudełek.
Z reguły coś się zwykle znajduje .

Normalne ozdobne pudelka kupowane w
sklepach są najczęściej bardzo drogie.
A ja dziś chciałabym pokazać jak łatwo zrobić samemu
pudełko, na prezent dla bliskiej osoby,
czy na jakieś szpargały w naszym pokoju.

Osobiście, w moim pokoju jest bardzo dużo pudełek.

Tak wygląda pudełko już gotowe oklejone w czarno czerwoną kratę.


Zaczynamy od wybrania pudełka.
W zależności od tego do czego ma służyć.

Potrzebne nam jeszcze będą:
* taśma dwustronnie klejąca,
* nożyczki,
* papier lub bibuła do oklejenia (ja użyłam bibuły).


Pudełko oklejamy do o koła, wcześniej nalepiając taśmę klejącą,
tak aby obiegała pudełko do o koła i troszkę w środku (jak na zdjęciu).


Później trzeba okleić wieko pudełka
(te białe pasy, które widać na zdjęciu na wieku pudełka,
to właśnie taśma dwustronnie klejąca).
Przyklejamy dokładnie i estetycznie aby pudełko ładnie wyglądało.



Na poniższym zdjęciu widać, że również wieko pudełka
jest lekko oklejone w środku na około 1cm.


Do gotowego pudełka możemy schować co tylko chcemy.
=)





10 komentarzy:

  1. Suuuuuper blog!!!!!!
    Może zrobię sobie takie pudełeczko ;*

    Pozdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wpadłabym na taśme dwustronną xD dobre!

    OdpowiedzUsuń
  3. a czy można z materialu ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że jak najbardziej :) Wtedy tylko trochę więcej cierpliwości się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bloogg :33

    OdpowiedzUsuń
  6. no nie... a ja ostatnio kupiłam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No widzisz, trzeba było nie kupować. Szybko można zrobić samemu w domu i to jeszcze piękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalne pudełeczka, swoje oklejam tapetami kupowanymi na wyprzedażach lub tak jak do pokoju syna kupiłam po prostu rolkę tapety i okleiłam kilka różnych pudełek po butach jedną tapetą, kupuję też czasem różne metalowe elementy, które można zaczepić do pudełeczka (oczka, narożniki, medaliony itp)w sklepie dla szewców i montuję je do pudeł.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...