czwartek, 6 czerwca 2013

Z podziękowaniami

Trochę mi się zaległości porobiło, więc po kolei. Pierwszego czerwca na blogu DecoKreacje ruszyło kolejne wyzwanie, na które Was serdecznie zapraszam! Temat wyzwania to Żegnaj Szkoło - w podziękowaniu nauczycielom. A to już moja praca.



A wszystkie kwiatuszki pochodzą ze sklepu Scrap.com.pl

W między czasie kiedy nie było mnie podczas długiego weekendu w domu, zostały ogłoszone wyniki wyzwania w którym brałam udział. Było to to wyzwanie na które robiłam mroczną zawieszkę. I ku mojemu miłemu zaskoczeniu okazało się że zdobyłam pierwsze miejsce :) A wygrałam kolekcję papierów UHK jedną z trzech ostatnich, w tych pięknych soczystych pomarańczach i różach.

1 komentarz:

  1. Gratuluję wygranej, zawieszka wprost genialna, a karteczka-podziękowanie urocza!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...