poniedziałek, 23 czerwca 2014

Ogłaszam Candy !

Tak, tak moi mili!  Chciałabym Was bardzo serdecznie zaprosić na rozdawnictwo u mnie. Zapytacie z jakiej okazji? Już mówię, licznik szaleje - z czego bardzo się cieszę, obserwatorów przybywa co mnie wielce raduje, bo mogę dotrzeć do większej ilości osób.

Chcę Wam gorąco podziękować za "czas spędzony" z Wami i na Waszych blogach, które inspirują i motywują do działania, podobnie jak Wasze wspaniałe słowa w komentarzach - nawet nie wiecie ile daje mi to siły i energii do działania! I tak właśnie w podziękowaniu za Wasz wkład w rozwój tego miejsca pragnę Was zaprosić na moje słodkości :)

ZASADY:
1. Zostań obserwatorem mojej strony - jeśli masz chęć.
2. Napisz komentarz pod postem (obowiązkowo) zostawiając po sobie miły ślad na  mojej stronie
3. Napisz o zabawie na swoim blogu (obowiązkowo), może to być umieszczony baner na Waszym blogu z linkiem zwrotnym do tego posta lub osobny post - jak Wam wygodniej :)
4. Jeżeli nie posiadasz bloga, a chciałbyś wziąć udział w zabawie, zostaw komentarz pod postem wraz z adresem mail.

Co będzie można zgarnąć:
Materiały do scrapowania: papierowe kwiaty, dodatki do ozdabiania, bawełniane koronki, papiery i pewnie jeszcze coś dorzucę. Dodatkowo drobiazg biżuteryjny + notesik lub kartka wykonana przeze mnie. Nie obędzie się też bez jakichkolwiek słodkości. Przewiduję też nagrodę niespodziankę - więc w sumie dwie osoby mają szansę aby zgarnąć dobroci.
Szczegóły nagrody będą co jakiś czas ujawniane na blogu w postach - czytajcie uważnie :)

Na koniec banerek do pobrania i umieszczenia na swoim blogu:


39 komentarzy:

  1. Z przyjemnością się zapisuję, może uda mi się zdobyć te materiały na kartki :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. OOooo też bym chciała wziąć udział. Pozdrawiam z Jaworzna. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam u mamy o twoim candy i z przyjemnością się zapisuję, bo ostatnio robię kartki i nawet korzystam z waszych doświadczeń.:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj , tez mam ochotę na materiały :) dopiero co odkryłam Twojego bloga i muszę powiedzieć, że jestem pod wielkim wrażeniem! gratuluję wyczucia artystycznego :) zostaję na dłuuużej ...

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Z chęcią zapisuję się na Twoje candy. A popołudniu tu wrócę, podpatrzeć starsze posty. Banerek u mnie na blogu: http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie dołączam do zabawy :) Już od jakiegoś czasu obserwuję :)) Banerek na pasku bocznym http://scrapkreacjekasiakq.blogspot.com/ Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też trafiłam tu z bloga twojej mamy :), chętnie się zapisuję :)))
    Jeśli miałabym szczęście to tak od razu wspomnę, że zaczynam wakacje i do cywilizacji wrócę na początku sierpnia (jakby co).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie się zapiszę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością się zapisuję, bo papierków nigdy za wiele.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie stanę w kolejeczce w miłym towarzystwie,
    a nóż widelec... :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach ślinka cieknie na myśl o tych cudeńkach :) Dużo wenny twórczej życzę wielu sukcesów i pogody ducha każdego dnia .Pozdrawiam serdecznie (,")muahhh (",) http://justyna-tworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. z chęcią się zapisuję, a banerek zabieram na pasek boczny

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się do zabawy :) Podlinkowany banerek jest u mnie na blogu:
    sutasz-agi.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super Candy! :-) Z przyjemnością się zapisuję, zapraszam na mojego bloga:

    http://handmadesyliks.blogspot.com/

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie ustawiam sie w kolejce
    baner juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziś przez przypadek trafiłam na Twój blog, ale tak piękne rzeczy robisz, że chętnie zajrzę tutaj nie raz :)
    Z miłą chęcią też zapiszę się na Twoje candy, koło takich cukierasków trudno przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wezmę udział z przyjemnością :)

    obserwuję jako Ciekawska Beti
    blondbenita@onet.pl
    nie mam bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam
    Z chęcią zapisuję się do zabawy :)
    Obserwuję jako Natalia F
    Banerek na pasku bocznym na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Może wygram te fajne nagrody akurat na imieniny.
    http://bizuteriairekodzielo.bloog.pl/
    Obserwuję jako Anna Gerszendorf.
    Pozdrawiam! Anna

    OdpowiedzUsuń
  22. Również wyrażam chęć udziału w zabawie baner na Arte by Ania, pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  23. i ja chętnie wezmę udział w zabawie :) pozdrawiam
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się do Twojej zabawy,pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja również zgłaszam się do zabawy :)
    Banerek na moim blogu: joannahandmade2.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Staje w "ogonku" :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też się grzecznie ustawiam w kolejeczce :) Piękne cukierasy rozdajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. staje w kolejce po te słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  29. z chęcią przedłużam kolejkę i trzymam kciuki za losowanie :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Słodkości nie odpuszczę ;) z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zestaw przydasi ;) chętnie bym je przygarnęła hehe ponieważ dopiero zaczynam przygodę ze scrapbookingiem. Banerek na moim blogu http://dzastart-rekodzieloartystyczne.blogspot.com/
    Pozdrawiam i będę obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Staję w kolejce :) pozdrawiam www.dalkini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się, nie mogę ominąć takiej okazji :) Banerek na pasku - anielique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Słodkości uwielbiam więc staje grzecznie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj. Chętnie stojące do zabawy. Banner wstawiam na http://pracownianati.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. ciekawe, czy będę ostatnia :) oczywiście z chęcią wezmę udział w Twoim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj, tak późno tu dotarła, ale może jeszcze się uda...
    Takie wspaniałości przygotowałaś :)
    I oczywiście dalszego wspaniałego blogowania życzę !!!
    Zapraszam też do siebie
    http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję poczytności:) Chętnie wezmę udział w Twoim candy i zapraszam na candy u mnie http://shirohana-s-place.blogspot.com/2014/07/babskie-candy-u-shirohany.html Banner w panelu bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  39. Trafiłam tutaj przypadkiem i z przyjemnością się rozejrzę. Bardzo tu miło i inspirująco.
    Za chwilkę koniec zabawy, ale spróbuję szczęścia:)
    Banerek na blogu http://scrapkarnia.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...