niedziela, 26 kwietnia 2015

Zaproszenia i księga gości na 18 - nastkę

Dziś chciałabym pokazać Wam wyjątkowe zamówienie. Zaproszenia, które możecie obejrzeć na zdjęciach, wykonałam na zamówienie pewnej nastolatki z Belgii. Nie ukrywam, że to zamówienie było dla mnie dużym wyzwaniem. Zaproszeń w sumie było 45 sztuk, a to jeszcze nie koniec, bo do tego zrobiłam też księgę gości. Całość miała być utrzymana w kolorystyce: szaro - biało - fioletowo - czarno.





A tak wyglądała księga gości:






2 komentarze:

  1. Ale się napracowałaś! A efekt cudowny - pięknie wyszło! A Mama nadziergała się tych szarych kwiatuszków, oj nadziergała :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ;) bardzo podobają mi sie zaproszenia wykonane przez Ciebie ;) prosze o kontakt ze mną, najlepiej droga mailowa (mizgaj13@wp.pl) gdyż jestem zainteresowana kupnem podobnych zaproszeń, bede ogromnie wdzięczna, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...