piątek, 8 stycznia 2016

Kolorowe pudełka

Dawno nie pisałam. Przyznaję się bez bicia, wiem. Lecz nowa praca trochę za bardzo mnie wciągnęła w swoje sidła. Teraz postaram się wygospodarować więcej czasu, na to aby tu z Wami być.
Chciałabym dziś pokazać Wam dwa pudełka które zrobiłam z rolek. Pierwsze jest dość duże. Moja mama dostała od znajomej na dużych rolkach wełnę. No i tak z odzysku mam chyba około 6 rolek które mogę przerobić. Dziś wersja romantyczna wykonana na bazie papierów ITD Collection - dokładnie to ten papier.




Drugie pudełko wykonałam z rolki po jakiejś większej taśmie klejącej. Tym razem w klimatach bożonarodzeniowych. Tu również wykorzystałam papiery ITD Collection - papiery z tego zestawu oraz element z tego arkusza.





5 komentarzy:

  1. Wow.
    To pochwal się gdzie teraz pracujesz że pochłania cię to jeszcze bardziej niż animacja

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę pudełka po rolkach wyszły genialne! Co do czasu, całkowicie rozumiem bo też mam ten sam problem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Jesteś czarodziejką, bo to nie możliwe by rączki coś tak pięknego z niczego zrobiły. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...