wtorek, 13 czerwca 2017

Pudełko z autem

No dobra, chwilę mnie nie było, a to dlatego że przygotowywałam się do zlotu w Warszawie. Pokażę Wam kilka zdjęć oraz zdjęcia prac jakie przygotowałam na konkursy na zlocie.
A dziś pudełeczko z samochodem.


I tak na szybciutko migawka z pracowni na czele ze smoothie. Po zlocie zabrałam się za porządki aby zmieścić nowości zakupione no i przygotować pracownie do zdjęć za zakończenie Rozdawajki, a właśnie czy jest tu ktoś, kto jeszcze się nie zapisał?? Jeśli tak to zapraszam TU.
 

11 komentarzy:

  1. fantastycznie ozdobione pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam do Ciebie pierwszy raz i bardzo mi się tu podoba :) Tworzysz cuda z papierków :) Pudełeczko prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudo :) wspaniałe pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, niesamowicie męskie w kolorystyce pudełko:). Szczęściara!!! z lżejszym portfelem po zlocie w Warszawie:). Pozdrawiam serdecznie w najdłuższy dzień roku:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko jest mega cudne. Ślicznie to skomponowalas i kolor i ozdoby. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko jest mega cudne. Ślicznie to skomponowalas i kolor i ozdoby. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się kolorystyka i kompozycja - ja wciąż mam z nią problem :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne pudełeczko :) uwielbiam patrzeć na Twoje prace, mają w sobie magię.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...