niedziela, 11 października 2020

Zimowa kartka

Chcę dziś pokazać Wam klasyczną kartkę z najnowszych kolekcji od ITD Collection The world of ice porcelain. Naprawdę polubiłam tą kolekcję :D
Tym razem sporo gałązek i liści wycięłam aby ozdobić tą kartkę.






Chcę się Wam pochwalić nowym tłem do robienia zdjęć jakie sprawił mi mój Mąż :D

Mogliście je już zobaczyć w poprzednim poście. W porównaniu z jedną pojedynczą kartką tło wydaje się ogromne. Lecz przy robieniu zdjęć większych projektów, tło będzie się świetnie sprawdzać. Jego wymiary to dwa kwadraty 50 x 50 cm.
 


Do ozdobienia tej kartki użyłam papierów z kolekcji:

 The world of ice porcelain - Kraina Lodowej Porcelany, święta, zima, pingwin, lis, niedźwiedź, sowa, zając, miś polarny, listki, szron

1 komentarz:

  1. Bardzo pracochłonna praca, wykonanie mistrzowskie!
    Bardzo udany prezent, teraz Twoje prace będą miały piękne tło:))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...