wtorek, 14 września 2010

Bransoletka tkane na krośnie - zrobiona na specjalne zamówienie


Witam ciepło!

Musiałam dziś z rana znaleźć zdjęcia potrzebne dla pewnej osoby do zdobienia kilku rzeczy. Przeglądając płyty ze zdjęciami (a mam ich sporo...) natknęłam się na zapomniane zdjęcia bransoletek, kartek i innych różności które robiłam, a prawdę powiedziawszy zostały zapomniane. Zwyczajnie i grzecznie czekały na czas kiedy sobie o nich przypomnę ;). I tak oto chciałabym Wam pokazać pierwsze "znalezisko".


Bransoletka, którą macie okazję widzieć na zdjęciu została zrobiona w lipcu 2008 roku (jak dobrze wszystkie foldery ze zdjęciami sobie opisywać datą ;D ). Nie należy do mnie ponieważ została wykonana na zamówienie, projekt również był pomysłem osoby zamawiającej ją.




Gdyby ktoś miał jakieś pytania, zapraszam do korespondencji:

GG: 6037992

Mail: specyficzna7@gmail.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...