środa, 16 maja 2012

Kurs na kwiatki

Witam Was serdecznie!
Chciałam Wam dziś pokazać jak można wykorzystać papier śniadaniowy w scrapbookingu :)

Dziś będziemy robić kwiaty:

Będą potrzebna nam:
- klej,
- nożyczki,
- ołówek,
- papier śniadaniowy,
- dowolnie wybrany tusz/tusze,
- mały kartonik,
- coś do odrysowania koła.

A tu już efekt końcowy. Pierwszy biały kwiatuszek po-tuszowany na samych brzeżkach dwoma tuszami. Drugi niebieski z ciemnym ćwiekiem i trzeci dwu kolorowy.


Na początku wycinamy kółeczka (moje miały wielkość około 2cm, można zrobić większe lu mniejsze wedle uznania). Nie liczyłam ile ich zrobiłam, ponieważ na każdego kwiatka zużyłam inną ilość. Z resztą kółeczka zawsze można dociąć :)


Później kółeczko zginamy w połowie i nakładamy środkiem na ołówek, lub szpikulec, grubszą wykałaczkę i zwijamy je. Ja wykorzystuję ołówek, ponieważ najwygodniej mi się na nim skręca i powstają ładniejsze kształty przyszłych płatków.


Zwinięte płatki na bieżąco przyklejamy do kółeczka wyciętego z kartonika. Dla ułatwienia można zaznaczyć sobie kropeczkę na środku kartonika i przyklejać.


Po naklejeniu pierwszej warstwy dookoła, nakładamy dalej do góry "zamykając" całą kopułkę.


Następna wersja: płatki lekko po-tuszowałam niebieskim tuszem, nałożyłam tylko pierwszą warstwę płatków, środek przygniotłam końcówką ołówka, przekułam i dodałam ćwieka na środku.


I ostatnia propozycja. Do po-tuszowanych na niebiesko kółeczek dodałam jeszcze drugi kolor. Reszta kroków jak przy pierwszym kwiatuszku.



Mam nadzieję, że przyda Wam się mój kurs. Z chęcią zobaczę Wasze kwiatuszki według tego przepisu, więc jeśli ktoś coś stworzy, to zapraszam do pokazania nam tego.

Miłego tworzenia!

6 komentarzy:

  1. Fajny kursik. Na Uscrapowanym spotkaniu mamy robić za tydzień różne kwiatki, więc myślę, że ten pomysł też wypróbujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja !!! Muszę koniecznie spróbować. Pozdrawiam i dziękuje za kursik :))

    OdpowiedzUsuń
  3. super kurs!!! mnie osobiscie podoba sie wersja z tym gnieceniem i cwiekowaniem;) napewno skorzystam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra:) Na pewno skorzystam, dzięki za kursik.

    OdpowiedzUsuń
  5. A wydawało mi sie , ze w kwiatkach juz wszystko zglebilam Tuszowanie super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kursik, za który bardzo dziękuję. Tutaj kwiatki w mojej odsłonie - http://dekobzdety.blogspot.com/2013/12/wiosenna-ramka-na-zdjecia.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...