piątek, 18 października 2013

Kartka z motylkiem

Wracam do kartek. Choć nie do końca u mnie na warsztacie teraz takie klimaty, to już jakiś czas chciałam Wam pokazać tą kartkę. Powstała jakiś czas temu. Mieszanka papierów, i dodatków, część drobnych rzeczy pochodzi ze scrap.com.pl.
Natomiast mój warsztat, ostatnio to głównie papiery i dodatki bożonarodzeniowe. Przygotowania trwają pełną parą, tym bardziej że załapałam się z mamą na Bożonarodzeniowy Kiermasz Rękodzieła artystycznego w dniu 29 listopada 2013r w godzinach od 10.00 do 18.00 w Krakowie - szczegóły już wkrótce :)





 A na koniec jeszcze małe co nieco z warsztatu. Ponowienie próbuje swoich sił z decoupagem. Tym razem wzięłam się za świeczniki - tu na razie zdjęcie świecznika w fazie pracy - jeszcze nie skończony.


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...