czwartek, 16 listopada 2017

Bożonarodzeniowe miniatury

Powoli przygotowania do świąt rozkręcają się i u mnie. Jest możliwość, że w tym roku będziemy mieć razem z mamą budkę na naszym Jaworznickim Rynku, na okres grudnia. W tym sezonie zimowym wracam do bombek 3D i do miniaturek. Dziś chcę pokazać miniaturkę w szklanej buteleczce o wysokości i szerokości 3cm. Figurki w środku malowałam sama, mają 1,8cm wysokości.







Druga praca to pierścionek z miniaturką domku. Maleństwo :) Ma 2,2cm średnicy, a wysokość kopuły to 1,5cm. Płotek, domek sklejałam sama z różnorodnych materiałów. W planach jest jeszcze wisiorek.






8 komentarzy:

  1. Piękne, zakochałam się w tej buteleczce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, w mordkę... Zaszalałaś...
    Masz więcej takich buteleczek zrobionych? Z chęcią przygarnę ;)
    A pierścionek to po prostu mistrzostwo świata! Ja bym chyba całkiem oślepła robiąc coś takiego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierścionek bomba :) tez bym taki chciała miec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szok....ja chyba bym musiała jakąś walerianę zażyć żeby takie mini mini cuda robić ;p Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rajuśkuuuu.... jakie to wszystko maluśkie piękne....

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pierścień niesamowity. Detale tak małe, że trudno takie wykonać z racji wielkości.
    Pozdrawiam
    Edyta
    http://sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze! To dopiero arcydzieło, jak Ty zrobiłaś te malutkie szczegóły. Podziwiam, to niesamowite.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...