sobota, 5 września 2020

Domek z latarenką

Stęskniłam się za pracą nad takimi makietami. Ta którą dziś Wam pokazuję ma 8 cm średnicy. Zrobiłam ją na bazie papierów od ITD Collection. W tej makiecie udało mi się zrobić latarenkę oraz miejsce na drewno pod daszkiem, a daszek powstał z tego papieru. Jeśli się przyjrzycie to drzwi mają klamkę :)
Jak Wam się podoba?









  Do ozdobienia tej bombki użyłam papierów z kolekcji:

 Kartonowa makieta*Paper models*Modelos de papel*Papiermodelle*Бумажные моделиPapier do scrapbookingu*Paper for scrapbooking

2 komentarze:

  1. Ja już chyba pisałam, że jestem wielką fanką świata w miniaturze, toteż jak zobaczyłam Twoją pracę to zapowietrzyłam się na dłuuuuższą chwilę, a potem jeszcze dłużej wszystkie zdjęcia, szczegółowo jedno po drugim. Po prostu wspaniała! Jak się robi takie cudo?!
    Pozdrawiam serdecznie 🙋 🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak cudowne słowa docenienia, to jest tak bardzo miłe! :D
      Pracę nad takim maleństwem zaczyna się od pomysłu w głowie :) a później już przelewam wszystko na makietę na piętce styropianowej układam, przyklejam, kombinuję. Na koniec zamykam całość w plastikowych półkulach i zwieńczam wstążkami. :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...