środa, 14 października 2020

Zimowy exploding box

Pogoda zdecydowanie nie sprzyja, za oknem już mocno jesienna aura, deszczowe poranki i wieczory. Ja dalej działam z zimowymi projektami - dziś chcę Wam pokazać zimowy exploding box z miejscem na prezent, pudełeczko na prezent ma wymiary: 7,5 x 7,5 cm, wysokie jest na: 3 cm. Użyłam kolekcji od ITD Collection The world of ice porcelain. Zapraszam, obejrzyjcie: 













Do wykonania tego magicznego boxa użyłam papierów:

 Baza do kartki BDK-028 132x132 mm * ciemny srebrny opalizującyPSS004The world of ice porcelain - Kraina Lodowej Porcelany, święta, zima, pingwin, lis, niedźwiedź, sowa, zając, miś polarny, listki, szronPapier specjalny do scrapbookingu, napisy świąteczne, srebrne ramki*Special paper for scrapbooking, Christmas writings, silver frames









1 komentarz:

  1. Zachwycająco zimowomroźna praca! Ja jak zwykle mam nadzieję na-"White Christmas" :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...