niedziela, 29 sierpnia 2010

Lawendowe pudełko część I


Witam jeszcze raz wszystkich!
(z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale jak wspomniałam aparat chwilami odmawia współpracy)

Chciała bym pokazać Wam dziś początek mojego lawendowego pudełeczka.

Na początku zaczęłam od oklejenia go papierem pakowym, dokładnie od środka, a później stopniowo i powoli dalszej jego części.



W trakcie zabrałam się za przygotowanie kanwy do wyszycia lawendowego wzorku. Pudełeczko w w tym czasie poszło w odstawkę, a ja zajęłam się wyszywaniem.



No i stopniowo i powolutku pojawiał mi się wzorek mojej doniczki z pięknym kwiatem lawendy.



Po tym kiedy pudełeczko wyschło, przykleiłam fioletową wstążeczkę nawiązującą do lawendowego motywu.


A dalsze efekty będzie można zobaczyć najprawdopodobniej jutro jak tylko skończę wyszywać moją lawendową doniczkę :)


Życzę Wam wszystkim miłych snów!!!


1 komentarz:

  1. Fajny blog :) Tworzysz piękne rzeczy. Te pudełeczka są śliczne. Miałaś świetny pomysł!
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...