wtorek, 31 sierpnia 2010

Komplety biżuterii mojej Mamy


Chciałabym Wam jeszcze dzisiaj pokazać dwa ulubione komplety mojej mamy, wykonane prze ze mnie.

Pierwszy czerwony, to bransoletka o szerokości 3cm, zapinana + kolczyki + przywieszka, której niestety nie ma na zdjęciu.




Drugi komplet, niebieski, to obroża wiązana z tyłu szyi, bransoletka, a motywem przewodnim (prócz kolorów) są koraliki użyte do wykonania kolczyków pojawiające się i w obroży i w bransoletce.



A wieczorem najprawdopodobniej będę już mogła pokazać Wam Lawendowe Pudełeczko w pełni gotowe.

1 komentarz:

  1. Śliczne komplety. Ja bym chyba nie potrafiła zrobić takiej biżuterii z samych koralików. Dlatego tym bardziej mnie to wszystko zachwyca. Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...