sobota, 23 października 2010

I już po - Festiwal Scrapbookingu SCRAPFEST


Jeśli ktoś mnie dziś zapyta jak było - to odpowiem, że wspaniale! Miałam okazję być pierwszy raz na takiej imprezie, poznałam tylu wspaniałych ludzi, których spotykam tu na blogach, mających swoje pasje... Tyle imion, uśmiechów, wymienionych słów, dzień pełen wrażeń. Nawet nie wiecie jak miło było Was spotkać na żywo, po prostu coś kapitalnego i nie do opisania.




Prace, które bawiły, zapierały dech w piersiach ( i tu żałuję że nie zrobiłam zdjęcia temu pięknemu albumowi, a mogłam... ), perfekcyjnie wykonane, po prostu idealne i dopracowane. Tego nie da się opisać to trzeba było by zobaczyć =)



A to cudeńko dostałam w prezencie jeśli tak mogę napisać. Ta kartka mnie niezwykle urzekła idealnie "wpasowując się we mnie". Autorką owej kartki jest Agnieszka (.



A ja w tak zwanym między czasie zajmowała się takimi oto wariacjami, jak to ktoś określił, a pierwsza śnieżynka wykonana w czasie festiwalu trafiła w ręce Agnieszki właśnie i mam nadzieję że będzie dobrze wspominana. Ta ze zdjęcia dopiero czeka na dokończenie.

5 komentarzy:

  1. ahh już jest foto relacja - super :) ja się bardzo cieszę, że zdobyłam się na odwagę podejść i zagadać :)
    niesamowite przeżycia

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwy zawrót głowy! Zazdroszczę widoków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, odzywam się jak obiecałam :) Prowadzisz bardzo fajnego bloga. I tworzysz cudne rzeczy z tak wielu dziedzin. Bardzo się cieszę, że Cię poznałam, zapraszam do siebie i mam nadzieję, że wczorajszy dzień będzie początkiem dłuższej znajomości.
    Pozdrawiam
    Edyta
    mama Adasia :)
    http://edyta350-toiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Fajnie że masz tyle zdjęć, ja z wrażenia nie zrobiłam żadnego :)Miło było cię poznać. Piękne rzeczy tworzysz ty i Toja mama. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, dziekuję za "reklamę" i polecam się na przyszłość:-) Cudownie misterne te gwiazduszki, im dłużej patrze na tę od Ciebie tym bardziej mam ochotę spróbowac zwijania:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...