środa, 8 grudnia 2010

Białe drzewko świąteczne


Witam Was!

Chciałabym dziś pokazać Wam coś nowego, nie kartkę ani nie pudełeczko, ale typową dekoracje świąteczną: choineczkę. Do stworzenia choinki, zainspirowały mnie prace i pomysły dziewczyn z Craftypantki. TU dziewczyny organizują choinkowe wyzwanie.
Swoja choinkę, chcę również zgłosić do wyzwania w HopmArt.

A co do mojego drzewka, zostało wykonane z białej tkaniny bawełnianej, kokardek, perełek, rafii, i jeszcze kilku drobiazgów. A samo drzewko mierzy sobie prawie 22cm i rozpoczyna małą serie świątecznych drzewek, więc nie długo możenie spodziewać się kolejnych choineczek.



Miłego dnia Wam życzę!
I zapraszam raz jeszcze do odwiedzenia strony Craftypantki!

14 komentarzy:

  1. o, jakże się cieszę, że cię natchnęła moja choinkowa fabryka:-) Twoja choineczka to dama w idealnie odprasowanej białej sukience, elegancka i dostojna:-) dziękuję za wspólną zabawę i życzę szczęścia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna choineczka, bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna choineczka taka delikatna perełkowa. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jest jakby pod śniegiem schowana:D zaraz sobie pozaglądam do dziewczyn:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne drzewko. Oniemiałam...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Ania DT Hopmart

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancka ta choineczka. Będzie piękną ozdobą stołu świątecznego. Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba :-), wdzięczna i delikatna, udana praca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna. Taka delikatna. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. drzewko jest zachwycające... delikatne i bardzo eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo super choinka, a można si na Tobie wzorować? Bardzo mi się spodobała. Powiedz mi, jeśli możesz, na czym stoi Twoja choinka i jak tak ładnie się trzyma? Czy to jest np. bristol zwinięty w ...(ehm zapomniałam jak ta figura geometryczna się nazywa) powiedzmy rulon i na to nakleiłaś ten materiał? Powiedz, powiedz bom ciekawa. No i czy mogę sobie też podobną zrobić?
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna i pomysłowa choineczka :o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Delikatna i pomysłowa, śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejj bardzo urocze drzewko
    dziekujemy za udział w wyzwaniu hopmartu
    iwona - hopmart

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...