poniedziałek, 13 grudnia 2010

Kartki Bożonarodzeniowe

Chciałabym dziś pokazać Wam jeszcze kilka kartek Bożonarodzeniowych, co prawda z tą samą śnieżką ale trochę się od siebie różnią. Te dwie wykonane na jakieś wcześniejsze zamówienie (zdjęcia już trochę na kompie leżały), którego już do końca nie pamiętam.



Tą kartkę wykonałam na prośbę przyjaciółki, która potrzebowała wysłać kartkę za granicę. Na początek zdjęcie może troszkę nie wyraźne ale oddaje to co najważniejsze - kolory. Dwa pozostałe to takie małe przybliżenia na szczegóły ale niestety zupełnie nie pokazują oryginalnej kolorystyki kartki.



8 komentarzy:

  1. Przepiękne są te twoje kartki ze śnieżynkami :D. Śliczności!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna quillingowa śnieżynka i karteczki również:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te śnieżynki :) zapraszam na mojego bloga i do jego obserwowania pozwoli to innym do mnie dotrzeć Pozdrawiam i z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, piękne, piękne. Gratuluję talentu i cierpliwości do quillingu. Zazdroszczę!:) Też tworzę karteczki okolicznościowe od... kilku ładnych latek:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. seleena chciałam żebyś pokazała jak robi się taką śnieżynkę na youtobe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, posłużę się już gotowymi filmikami: https://www.youtube.com/watch?v=Jzkodv7ucPQ - jest ich jeszcze więcej.
      A jeśli chodzi o mnie to tak: paseczki sam tnę z papieru nie kupuję gotowych, paseczki skręcam na wykałaczce bo powstają ładniejsze kształty. :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...