sobota, 30 lipca 2011

Sorbetowy tag

Chyba wcześniej nie zdarzało mi się robić tagów, może jakoś nie było okazji czy natchnienia, nie ważne. Dziś chcę Wam pokazać Sorbetowy tag. Dlaczego sorbetowy? Ponieważ kocham sorbety, zwłaszcza z owoców leśnych i wiśni, a z tym właśnie kojarzy mi się papier, którego użyłam. Z kolei białe kwiatuszki z lekko podkolorowanymi brzegami zrobiłam sama. Najpierw wycięłam z panieru śniadaniowego kołeczka średnicy około 1cm, później zwijałam je w ruloniki na wykałaczce i takie elementy dokładałam do siebie klejąc, efekt całkiem całkiem :) . Dodatkowo użyłam jeszcze kilku fioletowych kwiatuszków i różowych pręcików. Czerwony tusz pochodzi z scrap.com, a stempelek, to fragment większego stempla z lemonady. Brzegi taga pokryłam gwaszem o kolorze karminowym.
Swojego taga chcę zgłosić do dwóch wyzwań. Pierwsze to Papier Miesiąca u ILS. Drugie to Craft Artwork i wyzwanie na kwiatowy tag.






3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...