czwartek, 27 czerwca 2013

Kartka z kasą

Dziś kolejne zamówienie specjalne. :) Trochę ich się ostatnio nazbierało. Kartka którą dziś możecie obejrzeć powstała w bardzo ciekawy sposób, mianowicie: Przysłano do mnie kartkę z życzeniami z daleka i miałam ją zmienić i wysłać w prost do rąk solenizanta. Tak jeszcze nie miałam. Ale moja radość po usłyszeniu miłych słów na temat kartki nie miała końca :)
Kartka powstała z najnowszej kolekcji UHK Oliwkowy Gaj oraz z papieru piłkarskiego, który zakupiłam w scrap.com.pl. podobnie jak stempelek z napisem. Monety w środku okienek są prawdziwe i poruszają się, a banknoty, no cóż, te już nie są prawdziwe... :D







4 komentarze:

  1. Fenomenalna kartka - zarówno pomysł jak i realizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie podeszłaś do tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z poprzedniczką GENIALNA KARTECZKA!

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACJA ;)

    wygląda świetnie ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...