piątek, 31 stycznia 2014

Zaproszenia na komunię dla dziewczynki

Pozostaję w delikatnych i pastelowych kolorach. Przygotowałam tym razem propozycje zaproszeń komunijnych dla dziewczynki. Spokojne, pastelowe, z małą ilością dodatków. Papiery to Galeria Papieru, tekturki pochodzą ze Scprapińca.
Swoją drogą mam do Was pytanie. Czy zdarza Wam się że na komputerze Wasze zdjęcia wyglądają inaczej niż po załadowaniu do blogera ? U mnie na przed załadowaniem są na komputerze jaśniejsze, a po załadowaniu jakby kolory się zmieniają...











4 komentarze:

  1. Piękne,delikatne i bardzo stylowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię zaglądać na Twoje prace, są wyjątkowe. I to zaproszenie również jest ciekawe. A co do pytania to u mnie tak nie ma. I na zdjęciu i na blogu wyglądają tak samo (przynajmniej dla mnie :P)
    pozdrawiam i czekam na kolejne piękności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Zależało mi właśnie na prostocie i takim "spokoju" :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...