piątek, 25 kwietnia 2014

Relacja z warsztatów - PIPSODNI 2014

W końcu przyszedł czas na podsumowanie kapitalnej imprezy, w której miałam okazje brać udział. Mianowicie mowa o PIPSODNIACH, czyli święcie Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach - miałam okazję realizować w trakcie jednego z dni warsztaty scrapowe dla sporej ilości osób. Nie powiem stresowałam się że nie dam rady - ale wyszło kapitalnie! Byłam i jestem zadowolona z  zaangażowania i kapitalnych pomysłów dziewczyn na warsztatach - gratulacje dla Was jeśli czytacie :) W trakcie warsztatów korzystałyśmy z materiałów zakupionych w  scrap.com.pl




W trakcie warsztatu robiłam też swoją kartkę. 
Zrobiłam jej zdjęcie przed dokończeniem - bo czegoś mi w niej brakowało.


 Tu już po dodaniu kilku elementów - głównie kryształków i perełek w płynie.





Po skończeniu warsztatów poprosiłam aby ścinki złożyć w jedno miejsce - mój plan na to co widzicie na zdjęciu poniżej, to pokazanie, że z tego też jeszcze coś można wykombinować - więc nie długo na blogu zaprezentuję  co udało mi się zdziałać z tego, co pozostało po warsztatach. Ciekawi ? :)


Zapraszam jeszcze do obejrzenia FILMIKU z całości wydarzenia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...