czwartek, 17 lipca 2014

Albumy na zakończenie przedszkola

Witajcie! Już wcześniej chciałam Wam pokazać te mini albumiki, ale jakoś tak się nie składało. Czemu mini? przygotowałam je na zdjęcia 9 x 13 cm, więc albumiki nie przekraczały rozmiaru około 13 x 19 cm. Są kolorowe, radosne i bardzo, ale to bardzo żywe. Zostały przygotowane z myślą o prezencie pożegnalnym dla Pań Przedszkolanek.
Jeśli chodzi o materiały to jest to mix papierów, różnych firm, to samo kwiaty i inne dodatki. Jest coś czym muszę się Wam jeszcze pochwalić :D mam już swoja własną maszynką Big Shota :D - nawet nie wiecie jak się z niej cieszę :D












17 komentarzy:

  1. Widzę, że u nas te same klimaty ;) Albumy przepiękne,kolorowe jak z bajki, a przy tym niesamowicie radosne!!! Maszynki gratuluję i wiem jak się z niej cieszysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne takie kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Już poprawiłam błąd na moim blogu, dziękuje :) a albumiki są prześliczne, takie kolorowe i radosne jak przedszkolaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne ...kolorowe i energetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co ja tu będę się rozpisywać - jak zawsze rewelacyjne ;) Tylko powiedz mi... co to do cholery jest to CANDY? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, Candy to taki rodzaj zabawy, przez określony czas ludzie się zapisują, a później jest losowane i można sie na coś fajnego załapać :)

      Usuń
    2. Pewnie taki wasz scrapowy konkurs? ;)

      Usuń
    3. A właśnie nie :D
      Candy - inaczej rozdawnictwo czy słodkości mogą być na każdy temat, czasem są nawet książkowe.
      To polega na tym, że każdy kto chce, chyba że inaczej w regułach jest, ustawia sie w kolejce wpisując swój komentarz i zgłasza w ten sposób chęć udziału w zabawia, a później czeka na losowanie i może coś wygrywa :)

      Usuń
  6. Śliczne i bardzo kolorowe albumiki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne albumy, cudna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekły mnie te albumiki! Śliczne są! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne! Bajecznie kolorowe i radosne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Albumiki są bajeranckie. Z niecierpliwością czekam na wyniki candy. A co twoja maszynka czaruje? Może wyczarowałaby coś dla mnie oczywiscie za wynegocjowaną opłatę? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podobają. Póki co mam tylko jeden wykrojnik listeczki. Zawsze możemy się spotkać i sama możesz spróbować powycinać, sprzedaż takich rzeczy z tego co wiem nie jest "dopuszczalna", lub po prostu Ty zrobisz coś dla mnie a ja jak się dorobię większej ilości wykrojników będę się mogła tak odwdzięczyć :)

      Usuń
  11. Bardzo wesołe te albumiki:)
    Teraz mając maszynkę to dopiero zaczniesz szaleć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne, kolorowe i optymistyczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...