piątek, 25 stycznia 2019

Bombka dla koszykarza

Dziś będzie bardzo dużo zdjęć :), ale to bardzo wyjątkowy projekt. Poświęciłam temu maleństwu ogromną ilość czasu i energii. Bombka którą dziś chcę Wam pokazać ma zaledwie 7cm średnicy. Wykonałam ją na specjalnie zamówienie dla Kacpra, który mówi, że koszykówka to całe jego życie.
Na samym końcu zobaczycie, jak wyglądało to w trakcie pracy, a teraz bombka po zamknięciu:








Kilka zdjęć przed zamknięciem w kuli:



Kilka szczegółów jeszcze przed nałożeniem brokatu:



Przed rozpoczęciem, zakupiłam figurki, problem polegał na tym, że nie mogłam znaleźć żadnej, która od ręki pasowałaby do projektu. Z figurek, które widzicie musiałam połączyć dwie w jedną, mianowicie ludzikowi z czarną główką obcięłam lewą rękę zastępują ją lewą ręką ludzika z teczką. Nie było to bardzo ciężkie, ponieważ figurki wykonane są z materiałów, które łatwo poddają się obróbce.


No i najważniejszy i najcięższy moment, malowanie:


Ciężkie, ale bardzo satysfakcjonujące w wykonaniu były piłki do kosza o średnicy niespełna 3-4mm i kosz, a zwłaszcza siatka na obręczy.


Co sądzicie o tej pracy? :)

3 komentarze:

  1. Ja podziwiam te piłki do koszykowki w tak małym rozmiarze, a na dodatek tak umieścić jedną by wyglądała, że jest w ruchu i właśnie przelatuje przez kosz. Praca jedyna w swoim rodzaju.Wielkie brawa się należą za całość :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się z Pania skontaktowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U góry strony jest numer telefonu i adres mailowy :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...