sobota, 29 sierpnia 2020

Pudełko po kremie

Po powrocie do pracy, po miesięcznej nie obecności mam wrażenie, że zrobiło się bardziej stabilnie za równo w pracy jak i w domu. Odnoszę wrażenie, że mam więcej czasu dla siebie i jakoś więcej chęci do tworzenia. Prawdę mówiąc dawno nie spędzałam tyle czasu w pracowni co ostatnio.

Przeglądałam dziś blogi, których dawno nie odwiedzałam w tym takie z wyzwaniami i natrafiłam na świetne kolorystyczne wyzwanie w Art-Piaskownicy - KoloroTON

Postanowiłam wziąć w nim udział. Wpadłam na pomysł, że wykorzystam to, co mam w domu i na tapetę poszło pudełko po kremie. Nadałam mu nowe życie. Jak wyglądało przed? Możecie zobaczyć na końcu tego posta. Zapraszam, zobaczcie co udało mi się stworzyć przy pomocy papierów ITD Collection. Powiem Wam szczerze, że sprawiło mi to dziś radość.










 
 
  Do ozdobienia tego pudełka użyłam papierów z kolekcji:
 
Papiery do scrapbookingu w zestawach - cztery żywioły-Ziemia*Papers for scrapbooking in sets - four elements - Earth

8 komentarzy:

  1. Wyczarowałaś cudo, efekt powala na kolana, brawo! Pozdrawiam i życzę miłej nocy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie się cieszę że praca się spodobała 😀 w planach mam jeszcze jedno pudełeczko w tym stylu - z taką kopułą, jeszcze nad nim pracuję.
    Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna praca! Bardzo mnie cieszy fakt, kiedy przedmioty miast trafić na śmietnik, dostają drugie życie. Odłożyłam ostatnio parę słoiczków o bardzo ładnych kształtach, z myślą by przerobić je na wazoniki:)
    Pozdrawiam serdecznie 🙋 🌹

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna i pomysłowa praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie i pomysłowo 😍 Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie rewelacja.Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie:-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Congratulations on your win with this lovely design....I am now following your blog..
    hugs aNNie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...