czwartek, 29 grudnia 2022

Maska do kostiumu

W październiku tego roku miałam przyjemność wykonać maskę papierową czaszki konia. Maska była częścią kostiumu na grę fabularną. Było to duże wyzwanie. Zaczęłam od odrysowania i wycięcia zakupionego szablonu. Ważne było to, by nie pomylić numerów podczas ich przepisywania, gdyż były kluczowe do sklejania.

 
Tu możecie zobaczyć maskę sklejoną przed dalszą pracą.

Maska od wewnątrz została pomalowana czarną farbą. Końskie oczodoły zostały wypełnione nie prześwitującym materiałem. Następnie maskę pokryłam kawałkami karbowanej bibuły, aby nadać fakturę. Później całość pomalowałam farbami - białą oraz kolorem kości słoniowej. Brzegi, załamania, łączenia zostały pokryte czarnym tuszem, aby powstały cienie.





Poniższe zdjęcia wykonała Tsesi the PhotoFae, w roli głównej Krzysztof.






1 komentarz:

  1. Ważne że maska się udała i spełniła swoje zadanie. Jestem pełna podziwu że dałaś radę choć pewnie łatwo nie było.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...