czwartek, 8 grudnia 2022

Wymiankowy prezent

Bardzo lubiłam kiedyś wymianki. Miło jest do tego wrócić. To świetne uczucie, kiedy możesz zrobić komuś prezent i kiedy samemu się prezent dostaje :)
Ja dla mojej wymiankowej pary przygotowałam dwie prace rękodzielnicze:
Pierwsza to wyszywany obrazek z 2 zmontowanych razem wzorów i dorobionym przeze mnie napisem z motywem star trek. Bardzo rzadko wyszywam. Potrafię, ale nie jest to moją domeną. Więc tym bardziej jestem dumna i mam ogromną nadzieję że obdarowanej osobie się prezent spodoba :)

A tu proces powstawania:


 Drugą częścią jest magnes na lodówkę z motywem diuny:


Po za tym w paczce znalazły się herbatki i własnej roboty grusztarda :)

 ***

Ja z kolei otrzymałam zestaw papierów który ostatnio chodził za mną, oraz najlepszą możliwą czekoladę - czyli połączenie czekolady i pomarańczy - KOCHAM


 

1 komentarz:

  1. Fajna wymianka super prezenty poleciały w obie strony. Ja niestety za wymiankami nie przepadam ,rzadko się na nie zapisuję. Fajne są te papiery co je dostałaś :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...