czwartek, 16 września 2010

Kwiat jabłoni - igłą malowany


Witam Was gorąco!

Chciałabym pokazać Wam kolejną pracę mojej mamy i ostatnią z tej serii kwiatowej - kwiat jabłoni. Ten obraz o wymiarach 17x26cm wyszyty ręcznie wraz z ramką można zakupić, jeśli ktoś jest zainteresowany pod zdjęciami podaję kontakt do mnie. Oraz przypominam, że moja mama nie wyszywa maszynowo tylko ręcznie =)

Daję dwa zdjęcia, jedno z ciemnym tłem, a drugie z jasnym, aby było Wam wygodniej zobaczyć kolory obrazu.



KONTAKT:

GG: 6037992

Mail: specyficzna7@gmail.com



Aparatu do wykonania zdjęć użyczyła mi koleżanka, za co serdecznie dziękuję. Dodam, że większość zdjęć z następnych postów, które się ukażą zawdzięczam również jej aparatowi.
Po kliknięciu na zdjęcie zobaczycie je w większych rozmiarach i bardziej wyraźne.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...