środa, 25 stycznia 2012

Mój osobisty kalendarz

Dziś jeszcze chciałam Wam pokazać mój osobisty kalendarz. Zazwyczaj jest tak, że szewc bez butów chodzi. Więc trzeba było to zmienić i tak powstał mój własny kalendarz. Kalendarz jest wielkości zeszytu A5, dość gruby i co ważne dla mnie, ma dużo miejsca do pisania, a ja go zawsze wiele potrzebuję. Nie ukrywam, że po części zmotywowało mnie do działania nowe wyzwanie UHK, właśnie na kalendarz. Prócz tego jest jeszcze wyzwanie na Scrapujących Polkach kalendarz + 3 media. A moimi mediami są: dwa tusze, czarny i brązowy, farba akwarelowa, perełki w płynie do tego trochę embossingu na rameczce. Na dodatek na Scrap.com.pl ruszyło niedawno nowe wyzwanie, trzeba było użyć w swojej pracy liczby 2012.
Jutro postaram się zrobić lepsze zdjęcia i pokazać Wam.



Materiały:
- Papier do scrapbookingu Latarnia Morska - Victoriana - Emma
- Papier do scrapbookingu Latarnia Morska - Zauroczenie - Olśnienie
- Ramka ornamentowo - roślinna S (9cm)

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...