niedziela, 19 lutego 2012

Moje Kociaki

W piątek, miał miejsce Światowy Dzień Kota. Tak więc i ja chciałabym Wam przedstawić moje trzy piękności, które co rusz zaskakują mnie czymś nowym. Powiem Wam, że nie wyobrażam sobie życia bez nich.

Na pierwszych dwóch zdjęciach Kuba. Ma to do siebie, że gdy wyciąga się aparat, automatycznie robi się "apatyczny". Po prostu jak ja nie przepada za zdjęciami.



To jest Maciusia. Maćka jest kotką już dość starą, kocha suchy pokarm, choć już nie za bardzo ma czym go gryźć. Maciek jest mamusią kota z ostatniego zdjęcia.


A to jest Dziki. Jest kocurem o specyficznym charakterze i dość trudnym czasem do zniesienia. Niestety pod tym względem nie wdał się w mamusię.

2 komentarze:

  1. Oba kotki są piękne. A ten biały jaką ma fajną łatkę na nosie. Słodziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie :) Dziki ma plamkę na nosie po mamie a Kuba jest całkiem podobny do mojego Krecika :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...