środa, 20 lutego 2013

Pudełeczko

A dziś pudełeczko, ma już nowego właściciela, dokładniej mówić nową właścicielkę. Mam nadzieję, że przyda się na jakieś drobiazgi. 
Pudełeczko wykonałam na bazie materiałów ze sklepu scrap.com.pl i zgłaszam je na aktualnie trwające wyzwanie na blogu sklepowym scrap.com.pl gdzie stemplujemy :)
Do stworzenia tego pudełeczka zainspirowało mnie to wyzwanie w scrapek.pl, więc i tu zgłaszam swoją metamorfozę pudełeczka.
Dodatkowo, wpasowałam się na wyzwanie kolorystyczne w szufladzie.

 

 




A tak wyglądało przed zmianą:



6 komentarzy:

  1. Przepiękna metamorfoza!
    Dziękuje za udział w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobione, rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełko wyczarowałaś:) Bardzo mi się podoba zmiana

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńko, niesamowity pomysł na niepozorne opakowanie, które większość wyrzuca do śmieci. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie mnie zaskoczyło. Świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  6. superowe! nie pomyślałabym, żeby je tak przerobić :) chyba to będzie kolejna inspiracja, tym bardziej, że chyba używamy tej samej wody (moja nowa stoi jeszcze na półce w pudełeczku i czeka na "koniec" poprzedniej)... ciekawe, czy środek zostawiasz - ja tak, bo jest w takim fajnym różowym kolorku :) może się przydać kiedyś...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...