piątek, 7 czerwca 2013

Dla kogoś wyjątkowego

Chciałam dziś pokazać Wam zawieszkę, którą zrobiłam dla specjalnej dla mnie osoby. Można powiedzieć że otworzyła mi ona oczy na świat w pewnych względach. Zawieszka w jej ulubionym kolorze z nutką czerni i bieli. W pracy wykorzystałam papiery UHK i kwiatuszki (różyczki) z Centrum Hobbistycznego DecoKreacje.






 A już dziś wyruszam w podróż do Warszawy!
 To będzie mój pierwszy zlot Warszawski i już się doczekać nie mogę.
Teraz już tylko godziny do wyjazdu zostały :)


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhhLJcErV3BRuxDPpU328E9QmOO9z9Ljumtx9UCPkCr8Aporm3dZir3rE17U5uaDFUgsLkUtVVEEfU35UTFSRL7CXUXDY283c-imkWGo4gQfmNgkmVozetSb2YXxYh-4WQJhoznOFb8HRg/s320/on.jpg

2 komentarze:

  1. Jesteś mistrzynią w tego typu zawieszkach :) Po prostu dech zapiera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj na taką zawieszkę należy z rana spojrzeć by mieć uśmiech na twarzy przez cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...