niedziela, 10 listopada 2013

Bombka medalion

Wczoraj (jeśli ktoś z zaglądających tu, bywa na blogu mojej mamy) mogliście podziwiać piękne rzeczy u niej. Dziś chciałabym zapoznać Was bliżej z jedną rzeczą z mamowego kompletu, dokładniej z bombką w formie medalionu. 
Z początku kiedy mama pierwszy raz przywiozła medalion, nie miałam zielonego pojęcia co z nim zrobić. Podejrzewam, że sami dobrze wiecie o tym kiedy pomysły przychodzą do głowy - kiedy najmniej się spodziewamy. :)
No i tak właśnie macie okazję zobaczyć kunszt mojej mamy i moje działania, papiery to Studio75 i Galeria Papieru, urocze guziczki i wstążeczka w kratkę pochodzi z DecoKreacji na dokładkę stempelek to scrap.com.pl :)




Więcej zdjęć zobaczycie TU  - Zapraszam :)


1 komentarz:

  1. Przepiękny komplecik :)

    Coś ja wiem o prezentowaniu maminych prac u siebie .... :)

    Pięknie razem tworzycie :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Agnieszka

    MALOWANY IMBRYCZEK

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...