niedziela, 13 kwietnia 2014

Wiosenna wymianka

Muszę przyznać się do ogromnego błędu. Choć wiadomo człowiek idealny nigdy nie jest, zawaliłam na całej linij. Przykro mi, że nie dotrzymałam terminów wymianki. Wiem, że tak nie powinno się robić. Jednak ostatnie prawie 3 tygodnie w moim życiu naprawdę były nie łatwe - działo się dużo i ciężko czasem było wszystko zrozumieć. A miniony tydzień był pełen ciężkich wyzwań i zwrotów. Tak czasem bywa. Paczuszkę wysłałam z opóźnieniem, ale tak. Mam nadzieję że mój prezent mimo wszytko wynagrodzi stracony czas. 
Dostałam piękne rzeczy, za które bardzo gorąco dziękuję. Z resztą sami zobaczcie:

Wszystko tak piękne i starannie wykonane, raz jeszcze bardzo dziękuję i przepraszam.
Jajeczka na patyku były jeszcze dwa, ale nie mogłam się oprzeć i zdobią już moje kwiaty.




1 komentarz:

  1. Zbliżają się święta i również z tej okazji życzę Ci, aby ten czas był dla Ciebie wytchnieniem od smutków i trudności ostatnich tygodni :) abyś znalazła czas dla siebie i mogła prawdziwie cieszyć się świętami w gronie najbliższych.
    Twoja przesyłka dzisiaj do mnie doszła, bardzo dziękuję Ci za to wszystko co przesłałaś, wszystko bardzo mi się podoba, wszystko jest śliczne. Mam nadzieję, że moja przesyłka również Tobie się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...